Normativa de funcionament de les activitats extraescolars curs 2023-2024

IMPORTANT: Cal recordar que les preinscripcions tindran caràcter provisional, donat que poden ser anul·lades pel Govern seguint el pla Procicat (Pla territorial de Protecció Civil a Catalunya). Convé destacar que totes les activitats es faran seguint el protocol de les mesures de seguretat marcat pel Procicat i responent a les indicacions del Departament d’Ensenyament.

INSCRIPCIÓ / MATRÍCULA .

La inscripció/matrícula es fa a través de la pàgina web de l’AMPA, omplint les dades sol·licitades en el formulari.
El nombre de places per a cada activitat és limitat. Per assignar les places es tindrà en compte la data (dia i hora) en que es formalitzi la inscripció per Internet i aquesta és la que prevaldrà en cas d’haver-hi més inscrits que places.
L’AMPA es reserva el dret de poder anul·lar qualsevol activitat en cas de no haver-hi nombre suficient de participants (mínim 8), i de fer canvis al present programa i horaris, sempre que sigui necessari. Aquests canvis s’informaran amb l’antelació suficient.
El procés d’inscripció a les activitats extraescolars es durà a terme a partir del 10 d’agost a través de la pàgina web de l’AMPA , omplint les dades sol·licitades del formulari, i fins el 23 de  setembre. A partir d’aquesta data no s’acceptaran més sol·licituds. Al setembre, un cop confeccionades les llistes provisionals d’admesos a cada activitat, es penjaran als panells informatius el 30 de setembre. La inscripció a través de la pàgina web de l’AMPA comprometrà a l’alumne a fer l’activitat en cas d’obtenir la plaça, no s’entendrà únicament com a preinscripció. Un cop assignada la plaça a una activitat i publicades les llistes d’admesos, les baixes es regularan tal i com s’indica al següent apartat.

PAGAMENT

El pagament de les activitats es farà mensualment i amb càrrec directe al compte bancari on es giren els rebuts habituals, els primers dies del mes següent. En cas de baixa de l’activitat abans de finalitzar el curs es penalitzarà amb el cobrament d’una mensualitat extra. Aquesta es farà efectiva en el moment de la baixa. en el cas de piscina, no es tornarà el import del trimestre ja abonat.
La Junta de l’AMPA es reserva el dret a aplicar mesures excepcionals davant de casos excepcionals.
Per a la fixació dels preus de les extraescolars ja s’han tingut en compte els dies festius que l’afecten durant el curs.

ALTES/BAIXES

Les altes/baixes de les activitats s’han de formular a través del correu de l’AMPA ( ampasecretaria@yahoo.es ). L’alta/baixa serà efectiva a partir del trimestre següent i, en cap cas, durant el mes en curs.
La sol·licitud de la plaça durant el curs en una activitat no implica la seva realització, dependrà de si hi ha places disponibles.

DEVOLUCIONS/IMPAGAMENTS.

Qualsevol devolució o impagament, sense justificar, causarà la baixa immediata de l’alumne de l’activitat. Les devolucions dels rebuts hauran d’assumir les despeses de devolució bancàries.
En cas d’ IMPAGAMENT/DEVOLUCIÓ, sense justificar, es comunicarà per correu electrònic per a que es faci el pagament en els següents 3 dies hàbils. En cas de no efectuar-se el pagament es donarà de baixa a l’alumne de totes les activitats.
En el cas de REINCIDÈNCIA en la devolució de rebuts i retards en el pagament dels rebuts s’aplicarà un recàrrec de 3 € per rebut tornat o pel retràs en el pagament. Prèviament s’informarà a la família.
Si s’està pendent de pagament de qualsevol servei ofert per l’AMPA (menjador, acollida, extraescolars,..) no es podrà gaudir d’altres serveis o activitats ofertes per aquesta.

FUNCIONAMENT DE LES ACTIVITATS.

Les activitats extraescolars comencen a l’octubre i acaben al maig. En cas no poder assistir un dia a l’activitat, comunicar-ho a través de l’agenda a l’ educador/a de manera que pugui informar als monitors de l’activitat.
Les activitats començaran puntualment a l’hora convinguda. A l’ inici de les activitats de la tarda no es deixarà temps entremig per berenar. Es seguiran els protocols fixats en les Normes de Convivència del centre, ja que impliquen tant al temps lectiu com al de les activitats organitzades per l’AMPA.
És obligatòria la puntualitat tant a l’entrada com a la sortida. En cas de retards reiterats, la Junta de l’AMPA prendrà la mesura que cregui més oportuna, com ara donar de baixa a l’alumne o cobrar-li la despesa de monitoratge que generi.
En cas d’anul·lació d’alguna classe d’activitats extraescolars per causes no imputables a l’organització de l’AMPA no es recuperaran les classes anul·lades ni es retornaran els diners. El fet d’inscriure a l’alumne/a a alguna de les activitats proposades implica l’acceptació total d’aquesta normativa.
Els formularis d’inscripció de les activitats extraescolars són accessibles des de la pàgina web de l’escola (enllaç) i de la pàgina web de l’AMPA:

https://www.santsalvador.cat/ampa/activitats/
Tota la informació referent a les activitats extraescolars es penjarà als panells informatius, xarxes i web de l’AMPA.